Ahad, 10 April 2011

Sambungan pakar sakit puan

Before aku sambung citer pasal progress aku, aku nak share sket gambar anak buah aku yg baru lahir.
Presenting....
TADAAAA......






Nama lum tahu lg. Ntah mcm mana ek perasaan mak ayah aku dah jd atok n nenek. hehehheheheh. Baby tunggu Mak Long balik Jumaat ni.

Ok berbalik pasal Doktor sakit puan, untuk 3rd consultation, Doc tu charge aku RM250. Pastu dia ada bg 10 set alat untuk menguji kesuburan.
.
Mengikut keterangan kat benda alah ni, aku kene buat urine test tiap2 pagi pas bangun tido. Kalau +ve dia akan kuar 2 line. Tp kalau Test Line tu warnanya samar2, tu x dikira sebagai +ve. Unless warna untuk Test Line sama terang / lebih terang dr control line. Setakat hari ni aku dah buat 3 kali urine test. Tp warna test line still samar2. So maksudnya, ovum aku x pecah lg. So aku kene keep buat urine test sampaila warna Test Line tu terang. (Korang paham ker per yg aku tulis ni?)

Ni rupa benda alah tu. lebih kurang mcm pregnancy test


 nampak x tulisan C & T?
C= control line
T= test line

  
Lupa nak bgtau korang, masa doc buat vigina scan, doc telah kesan 2 ovum. 1 belah kiri n 1 belah kanan. So aku dok pk adakah possibility untuk aku dapat kembar ada? so aku tnya kwn aku TINA. Dia cakap possibility untuk aku dapat kembar tu ada. Arap2 Allah perkenankan doa aku n hubby.

Nak share ngan korang, note yg Doc Reza bg kat aku.




Aku kene jumpa balik Doc Reza selepas 3 minggu urine test aku +ve. Doakan aku kwn2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan