Selasa, 26 April 2011

KECEWA

Tu yang mampu aku cakap skrng. Tp aku terima semua ketentuan dr Dia. Nampak gayanya, impian aku nak dapat anak x kesampaian. Aku period harini. Terasa snagt sedih dan aku decide untuk balik awal harini. Balik umah tdo & tenangkan pikiran + aku tengah senggugut skrng.

Arap2 sedih hati aku cepat sembuh. Esok nak datang keje dengan bersemangat!
Aku jd bertambah sedih bila suamiku juga sangat berharap aku mengandung. Bukan rezeki kami lg.....



p/s: rasa nak nangis. sapa boleh pinjamkan bahu? please.....

3 ulasan:

  1. Ros, banyak2 bersabar k.Percaya pada qada' dan qadar...jangan mudah putus asa....cube sehingga hujung nyawa k...aku doakan yang terbaik buat ko..

    BalasPadam
  2. aku banyak bersabar la ni mcmie. tp semalam dah menangis dengam berianya. Tp aku x rasa aku nak g jumpa doc pakar lg pasni.

    BalasPadam
  3. ko tak tanye doktor pakar tu ape punca nye? sedangkan dia bgtau ovum n sperma korang takde masalah?tanya habis2 la ros...bayar mahal tu kat sane kan....dengar ape dia explain....tanye dia ape punce nye...

    BalasPadam