Ahad, 24 April 2011

Craving for...

Lately, aku slalu snagt rs nak makan sayur. Pantang tengok sayur mula la air liur aku ni rs nak meleleh. Tp kalau ble makan sayur kat Cameron mesti best. Ada sapa2 nak g Cameron? aku nak kirim la. Kalau xder sayur aku x lalu nak makan. Favourite aku mestila sup sayur! Sup sayur ngan nasi putih pun dah cukup. Hari Jumaat n Sabtu aku g book fair. Makan kat hotel, walaupun makanan banyak, tp aku tetap rs nak makan sayur. snagtla xder sayur. Sangat rindukan sup sayur! malam td pas sampai dr KL, laki aku bw g makan sup sayur. Emmmm....

Semalam laki aku tetiba cakap mcm ni.
 " saya rasa awak pregnant la"

i was like huh?!!! pelik sebab tetiba
then aku tnya, naper lak awak cakap mcm tu?
"Ntah, perasaan sy cakap awak ngandung"

Laki aku pun nak jd pelik mcm aku ker? slalunya aku jer yang poyo sendiri. Wat tanggapan sendiri. Dia xder penah nak wat perangai main teka2 n rasa2 mcm aku ni. hehehhehe

Lately ni perut aku rs tegang n keras jer. Macam penuh ngan angin. Nafsu makan jangan cakap la. Lepas 2 jam makan, aku buleh merungut lapa lg. Dasyatkan. Masalah asyik nak membuang air kencing xyah cakap la. Sian kawan2 aku tension agaknya jalan ngan aku. Every 2 hours, aku suruh driver brenti sbb aku nak kencing. Dulu masa aku pragnant mula, ada gak la simtom2 nak kencing slalu. Ntahla... Aku malas nak buat andaian, sbb nnti aku jugak yang akan keciwa.

Next week aku cuti 1 minggu. Balik kampung nak tolong mak aku jg adik aku yg baru pas beranak. Sian lak mak aku. Kalau ada aku at least aku buleh tolong urus umah. Adik aku ni agak parah jugakla. Nak jalan pun susah. Mcm org bertaktih jer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan