Ahad, 24 April 2011

Apam Dot Dot


Korang2, aku baru jer order apam dot dot ni untuk majlis cukur jambul anak sedara aku. Comel kan. Comel gila! Akak ni dok kat dungun. Aku cari org yang paling dekat ngan umah mak aku. Aku jd x sabar nak makan nnti. Aku ada la bc review customer dia pasal apam dot dot akak ni. Rata2 kata sedap, lembut n wangi. Sebab tamak, aku pun order banyak. Dengan alasan, takot x sempat makan. hahahahhahah.
Nnti kalau sedap aku promote blog akak ni. Dan yang best yang jauh2 ble oerder dia dia hantar by post! Best.. best..

5 ulasan:

  1. canteknyer.....ni kat area mana ade jual ni kak....?? kalo buat utk dessert table saya mesti syokk...

    BalasPadam
  2. boleh2 cik lijah. awak nak kawin bila? biar kros rasa dulu, kalau sedap kros bg url blog dia.ker awak nak skrng?

    BalasPadam
  3. ooo...kak ros rasa dl la....sedap inform org.....nak kawen 5 bln lg...tp mmg nampak cantek..hehe

    BalasPadam
  4. nnti kak ros bgtau awk ek. seronok bc blog awak. rs mcm nak main kawin n sanding2 lg. hahahhahah

    BalasPadam
  5. kak ros...bgla url die.....kat area mana tu ekk??
    kalo kat lembah klang okla...kalo jauh tu susah sket rrr...huuuu~

    BalasPadam