Selasa, 25 Oktober 2011

Kelas Make Up

Dah lama aku x update blog. Ke-bz-an ditambah plak ngan kemalasan, jdnya berhabuk la blog aku ni. Just nak share ngan kawan2 blog, jumaat n sabtu lepas aku g kursus makeup pengantin. Korang nak tengok gambar2 model yang aku makeup? banyak lagi sbenarnya aku nak kene perbaiki n belajar.

Korang enjoy jer la gambar2 ek:

Day 1 (makeup simple untuk nikah, hantar menantu & tunang)- makeup yg sweet2 gitu...




Day 2 (untuk makeup sanding)- ni kene makeup over sket. Tp bukan sket over tu, pada aku over yang banyak.

sorryla. gambar ni ambik guna camera cap ayam aku plus aku dok blakang cameraman, so gambar agak jauh n kabur.





























 Korang rasa ok x?

For my personal opinion, aku x berapa suka this kind of makeup. Terlalu tebal dan mcm topeng. Aku jenis yg suka makeup natural2 n sweet2 gitu. Korang punya taste mcm mana lak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan