Rabu, 27 April 2011

org kata " don't give up"!!!

Tapi adakah aku dah give up? Aku sendiri x pasti. Mungkin juga aku memang dah give up. Sampai aku telah beri keizinan untuk suami tercintaku mencari cinta lain. Cinta yang mampu memberi zuriat kepadanya. Orang boleh cakap macam2 sbb diaorng x melalui per yang aku lalui. Hari2 berdepan dengan manusia yang pada aku sangat cetek dan bodoh pikirannya wpun belajar tinggi. Baikla mak ayah aku yang belajar x tinggi tapi tahu ketentuan dan rezeki semuanya datang dariNya.

Memang aku makan hati! Memang aku sedih. Sapa tak sedih bila orang mengata mcm2. Sungguh bodoh orng itu. Kalau la kuasa tu di tanganku , dah lama aku boleh buat seramai mana anak yang aku nak. Tapi kuasa tu bukan di tanganku.

Suamiku berharap, aku? lebih dari pada tu aku mengharap. Dan sekarang aku malas nak pikir pasal anak. Kalau ditakdirkan aku memang xkan ada anak yang akan membantuku dunia dan akhirat, aku redha.

Terima kasih kepada kawab-kawan yang banyak memberi nasihat, semangat dan doa untuk aku dan suami. Kami sangat-sangat berterima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan