Isnin, 11 April 2011

Ban Ban & Bin Bin

Korang, aku kan ada 2 ekor arnab. Umur dalam sebulan lebih. Aku sayang gila kat diaorng. Aku n hubby treat diaorng cm baby la, cam anak. hehehehehe. Mmg aku x sunyi la sejak ada diaorng ni. Meh sini aku share ngan korang gambar diaorng yg cute mute.


KESAYANGAN BETA!



 Ban Ban bermanja ngan ayah

 Bin Bin sedang menggosok gigi. Yang kaler pink tu berus gigi Ban Ban Bin Bin



 All time favourite


  Bin Bin yang nakal! pas makan masuk mangkuk.


 Kelas anak aku makan dlm bekas kaca. Sebabnya, kalau guna bekas plastik 
diaorng gigit + makan bekas tu.



 Bin Bin tengah terbalikkan badan dia. Sbb tu gambar dia cmni

 Tempat favourite lepaking, DAPUR sambil teman mommy masak!




 tengah usha ikan peliharaan hubby



 Tomeykan saya!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan