Selasa, 16 Ogos 2011

Perancangan raya tahun ni

Banyak betol perancangan raya tahun ni. Tapi rasanya mcm x menjadi jer sebab ada bnyak benda yang xsettle lagi. Tahun ni plan nak buat biskut raya. Tapi x membazir ker ek sbb tahun2 sudah xder orng datang umah aku pun (cmner nak datang alau aku balik kg). Lagi 1, alau buat untuk makan sendiri, rasanya mmg x termakan. Sbbnya karang aku sorang jer yang dok balun, laki aku? tengok jer la sbb dia x suka biskut2 ni.

Tahun ni plan nak buat rendang ayam. Dah banyak tahun aku ni mengidam nak makan rendang ayam. Tapi... slalu x kesampaian sbb aku slalu jumpa rendang daging jer. Rendang ayam xder. Kesian kat aku yg x makan daging ni

So akan ku usahakan untuk masak sendiri rendang ayam itu. Menu lain untuk raya tahun ni adalah soto. Ni makanan fav laki aku. Alau aku nak tengok dia asyik2 masuk dapur, masak la soto ni. Kejap2 dia akan masuk dapur, makan. Hehehhehehhe

Tahun ni, aku raya umah MIL dulu. Petang baru gerak balik ganu. Spatutnya, tiap2 tahun kene raya umah aku sbbnya, aku kan duduk dekat ngan mak mertua aku. Tiap2 minggu balik. Tapi x per la... Kekadang sian gak kat mak aku sbb aku jarang2 boleh balik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan