Ahad, 14 Ogos 2011

AKu seorng pemikir dan pe mendam perasaan...

Aku senang berpikir skrng. Tapi x tau mcm mana nak luahkan apa yang aku tengah pikir skrng. Nnti kalau aku cakap ngan orng tu, dia terasa plak. Aku kalau boleh x nak dia terasa hati ngan aku. Tapi sampai bila aku nak pendam benda sorang2. Aku x pasti samaada aku patut bgtau atau aku pendam jer perasaan aku. Atau aku memang patot pendam jer smpai semuanya selesai dan berakhir. Hati dan perasaan dia yang penting atau hati dan perasaan aku yg penting? Mungkin aku patot pendam jer perasaan dan ikot jer jalan yang dah ada depan mata. Aku just takot kalau aku luahkan akan memudarat dan memanjangkan cerita dan akan terjadi benda2 x elok.

Ok, fine, hati dia dan perasaan dia lagi penting dari hati dan perasaan aku. Itu keputusan aku. Aku akan cuba untuk menjadi hati batu. Dan akan ku pendam dan terus berpikir sampai aku mati.....


p/s: rindu plak rasa nak balik kg.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan