Selasa, 26 Julai 2011

Haaishhh....

Lately slalu snagt rasa sakit badan. Badan selalu rasa sengal2 n lenguh. Dan tiap2 malam gak la badan aku bertampal koyok. Mujur ada koyok, leh legakan sket rasa sengal2, lengoh2 dan sakit2. Hari ni rasa sakit lg. Pinggang lak rasa mencucuk2 ni. Maybe sebab aku diri lama dan memakai heel. Malam ni rasa mcm nak cuti dr memasak, tp kesian lak kat laki aku. Dia jenis x suka makan kat kedai. Dia lg prefer makan kat umah wpun aku just goreng ikan, telur dadar, budu bersama ulam. Tapi itu lg nikmat katanya dr makan kat kedai. Untuk menu arini, aku x plan lg sbb aku dok memikirkan badanku yg sakit, sengal n lenguh2.

Korang2, aku ni kan ada plan nak DIY veil. Tapi aku x tau sapa la nak pakainya nnti. Nnti aku design2 and tnya mana2 kedai pengantin yang nak beli. aku jualla murah2. Korang rasa ok x? Raya ni Paksu aku nak kawin. So bab2 menggubah hantaran telah dipertanggungjawabkan kepada aku. Nenek aku just tunggu benda dah siap. Dan korang nak tau, aku n mak aku plan nak buat pelamin sendiri. Xtau la jd ke x pelamin tu nnti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan